Hej

tisdag 14 juli 2015

Vaken natt

Ja, jag sitter vaken och kan inte sova. Mitt bäcken strejkar så det gör bara ont att ligga ner. Dessutom verkar lillan, som varit lugn hela dagen, vaknat till liv så hela magen spänner och åker omkring vilket gör ont och är obehagligt så det gör det hela ännu mer omöjligt att kunna slappna av.

Nätterna just nu är mest ångest. Jag vet att jag inte får sova och att jag bara kommer ha ont under natten.  Jättejobbigt att känna så.

Det hugger och sticker lite ibland i typ livmodertappen men det sker alltid i samband med att hon rör på sig så hon kommer väl bara åt någon nerv eller borrar sig ännu mer ner.

Jag har i alla fall fortfarande inga tecken på att en förlossning skulle vara nära. Ska till bm imorgon och egentligen hade jag gärna blivit undersökt för ett se om något hänt och fått en hinnsvepning, men jag får nog vänta tills jag gått en vecka över tiden.

2 kommentarer:

  1. Syrkekram! Tycker de kan undersök dig i alla fall...hoppas hon kommer snart!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vi får väl se var bm säger idag. Ska klaga lite extra och hoppas hon är snäll :)

      Radera