Hej

onsdag 22 juli 2015

Bf+2

Japp, då börjar vi gå plus på dagarna igen, inte helt oväntat såklart men segt som tusan ändå. Min kropp har totalt förfallit nu. Jag har SÅ ont hela tiden. Det känns som att min rygg ska gå av, min svank är helt galen, som ett stort hål rakt in i ryggen bara, AJ!

Efter lunch har vi tid hos bm. Det ska bli skönt att få komma dit idag och lyssna på hjärtljuden och bara prata av sig lite. Har ju haft lite extra besvär den här senaste veckan så det blir skönt att få klaga av sig lite. Hon pratade också sist om att vi kunde göra en hinnsvepning idag så jag hoppas att jag är tillräckligt mogen för att det ska funka. Gjorde aldrig någon med Mio men jag har ju hört att det kan ha effekt, så hoppas på det.

I övrigt så ringde hon mig igår för att fråga en sak och hon berättade samtidigt att hon både ringt och skickat remiss till sjukhuset för att jag ska få komma på ett tidigare bedömningssamtal om igångsättning. De hade tydligen inte ringt tillbaka då men hon hoppades att de hade gjort det tills vårt besök idag så det håller vi också tummarna för.

Annars händer det inte mycket. Jag är väldigt tacksam att Mattias började sin semester igår. Jag hade helt enkelt inte pallat med utan hans hjälp. Jag har för ont helt enkelt. Stackars Mio som haft en så tråkig mamma de senaste veckorna :( Men det känns bättre nu när Mattias är hemma och kan leka och ta ut honom på cykelturer osv. Min lille lille älskling som blir storebror när som helst.

4 kommentarer:

  1. Lycka till när det bär iväg! <3 <3 <3 :) Kramar från mig och Eli :) Själv är jag i vecka 32 nu så ett tag kvar innan liten tittar ut här hemma :) Vi håller koll på bloggen så kanske det kommer upp nått om lillasysters ankomst inom kort! :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du. Lycka till själv när det väl är dags. Kram

      Radera
    2. Om du minns oss? ;) Har pluggat hela halvåret så har inte kollat någons blogg ;)

      Radera
    3. Absolut minns jag dig, från FL ;)

      Radera