Hej

fredag 17 april 2015

Härlig fredag

Den här veckan har gått jättefort och det är så roligt att det snart är helg. I morse vaknade vår lilleman vid 6.45 vilket är tidigare än han brukar men jag kände mig så utvilad så jag försökte inte söva om honom utan gick upp istället. Mattias hade inte hunnit gå till jobbet än utan vi hann vinka av honom innan frukosten.

Efter morgonbestyren gick vi till öppna förskolan. Det var soppfredag där idag så för 15 kr fick man soppa och hembakt bröd, riktigt bra pris och himla trevligt initiativ. Mio är alltid väldigt lugn och försiktig av sig när vi kommer till öppna förskolan. Idag var vi ändå där i flera timmar men han ville mest sitta i mitt knä. Förutom på slutet för då vågade han leka lite själv.

Nu har Mio sovit en stund och strax ska vi åka till mina föräldrar. Hela min lilla familj ska sova över där idag. Imorgon bitti åker jag och Mattias till Ullared så Mio får stanna och leka lite hos sin mormor och morfar några timmar tills vi är tillbaka :)

Det blir mysigt men nu måste jag gå och packa det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar