Hej

torsdag 26 mars 2015

Nu har vi bestämt oss

Lillan i vecka 11
Jag har ju velat lite fram och tillbaka angående om jag skulle avboka ultraljudet eller inte. Jag har liksom skjutit lite på beslutet och tänkt att det ändå är långt kvar så att jag har gott om tid att bestämma mig. Men vips, igår, så insåg jag att det bara är en vecka kvar och då kände jag att det var dags att fatta ett beslut.

Tillslut kom vi alla fall fram till att vi går på ultraljudet som planerat. Jag tycker ändå att det ska bli roligt att se bebisen igen och jag känner att jag vill få en bekräftelse på vad det är för kön så att jag kan börja bonda lite mer ordentligt. Det känns som ett skönt beslut. Det blir en mysig liten stund när lilleman får stanna hemma hos sin mormor och morfar.

Undrar hur mycket hon har växt sedan sist?

Lillan i v 19

3 kommentarer:

  1. Mysigt! Förstår känslan av att vilja va säker ^^ vi har nu sätt snoppen 2 gånger så är ganska säker ^^ men har 3 d 21 april för att se lillen igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men nu när man väl har valt att ta reda på könet så vill man ju ändå att det ska stämma. Och då vill man ju gärna höra 2 gånger (helst av olika personer) att könet ser ut att vara samma :) Jag vet att jag inte riktigt började bonda med Mio i magen förrän efter vårt ultraljud i vecka 30. Då fick vi åter bekräftat att det var en pojke och hon var VÄLDIGT säker. Så det kändes skönt :)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera