Hej

tisdag 17 februari 2015

RUL

Idag fick vi se vår älskade lilla friska bebis. Det var en så stor befrielse att få höra att allt såg bra ut. Det var fullt med liv och rörelse men, precis som jag misstänkte, så ligger moderkakan och täcker för största delen av magen så det är inte konstigt att det jag känner är rätt svagt.

Jag blev bakåtflyttad 9 dagar, vilket känns lite fel och tråkigt. Men nu har vi fått ett datum och det blir det som hänger med oss nu. Den 20 juli beräknas vår lilla lillasyster komma till världen

Det var väldigt svårt att få en skarp bild på den här lilla som bara röjde runt hela tiden. Men bm var generös och gav mig 7 bilder helt gratis. Så nu har jag en hel del att välja och vraka mellan. Dessutom fick Mattias filma lite så vi kunde föreviga när hon vinkade till oss från magen. Älskade lilla barn.

5 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att allt såg bra ut! :) Stort grattis till flickan :D
    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det är alltid lika befriande att få veta att allt ser normalt och bra ut. Kram

      Radera
  2. Stort grattis till lilla tjejen, vad härligt!! / Linnea

    SvaraRadera
  3. Hej Isabel! Jag följde ju din blogg konstant innan du tog bloggpaus! ☺ Nu ikväll fick jag för mig att jag skulle kolla in här igen!!! Vad MYCKET jag missat 😃 Först vill jag gratulera er till kommande lillasyster 💜Vilken lycka!!! Blir så himla glad av att läsa om allt roligt jag missat ☺ Mio har blivit sååå stor! Även Eli har hunnit bli en stor kille nu med mkt bus för sig! Åh tro det eller ej, men vi väntar smått igen också 💜 Beräknat den 25 September ☺ Rul nästa månad och denna gång ska vi ta reda på kön, är sååå nyfiken! ☺Jag hoppas allt är bra med familjen, dig, magen 💜 Så kul att jag fick för mig att kolla in och läsa om denna underbara nyheten! Kram på er! 💜 // Elis mamma Linda hoppas du minns oss 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och välkommen tillbaka. Bloggpausen fick helt enkelt vara över när jag blev gravid igen och kom över de där första riskveckorna. Känns roligt att blogga igen även om jag inte alltid har tid eller ork varje dag :)

      Först i främst. Stort GRATTIS till er nya lilla bebis i magen. Vilka underbara nyheter <3 Ett nytt litet liv är alltid ett fantastiskt mirakel. Lycka till på RUL om en månad. Du får berätta vad det blev för kön sedan :) hur har du mått?

      Jag kan förstå att er lille buse också är full av liv nu. Han måste väl närma sig 1,5 år? Tack och lov är Mio ändå en rätt lugn kille så vi har klarat oss från de flesta olyckor...

      Många kramar till dig

      Radera