Hej

onsdag 18 februari 2015

Kunde inte motstå

Jag hade bestämt redan för någon vecka sedan att om vi kunde se könet på ultraljudet igår så skulle jag åka in till stan och köpa första plagget direkt efteråt. Det har väl blivit lite av en tradition kanske eftersom vi gjorde likadant direkt när vi fått veta att Mio var en pojke.

Nu vet jag ju att könet aldrig kan vara 100% säkert men vi har bokat ett till ultraljud i början av april och säger de flicka då också kan vi nog känna oss rätt säkra ändå. Hur som helst så känner jag att vi tror på att det är en flicka fram tills någon säger något annat :)

Vi kommer inte köpa dundermycket saker innan nästa ultraljud men igår kunde jag som sagt inte motstå att köpa något sött till vårt nya lilla tillskott. 

Liten sval sommarbody

Och ett litet hårband så hon kan vara fin även om hon föds hårlös :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar