Hej

torsdag 5 februari 2015

Man ska inte ropa hej

Det borde jag ju lärt mig vid det här laget. I samband med att lilleman blev bättre blev jag sämre. Man kan väl helt kort säga att gårdagen inte var någon glamorös dag. Hela kroppen mådde konstigt och jag pendlade mellan soffan och toaletten. Idag verkar det bättre, men kan fortfarande känna av att jag är lite sjuk. På något vis är det ganska tacksamt att Mio fortfarande är lite påverkad han med, annars vet jag inte riktigt hur jag hade klarat det.

Mio har inte ätit någonting i princip på 4 dagar men idag verkar det ha lossnat lite. Grötfrukost och åtminstone en halv portion till lunch. Det är på väg åt rätt håll. Tycker han har blivit rätt smal under de här dagarna så jag är bara otroligt tacksam för att han hade rejält att ta av sedan innan.

Sedan har även vår stora dator med alla bilder gått sönder så det blir lite bildlöst ett tag. Tur att de flesta bilderna åtminstone finns sparade på en extern hårddisk någonstans i huset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar