Hej

måndag 12 januari 2015

Tiden går

Tiden går så fort framåt. Min stora lille älskling är redan 12 månader och min miniälskling är 15 veckor i magen. Någonting som jag är otroligt glad över är hur väl jag dokumenterade förra graviditeten. Det har varit fantastiskt roligt att kunna gå tillbaka i bloggen och läsa om känslor, symtom osv i samma veckor. Därför käner jag mig lite besviken på mig själv att jag inte skrivit någonting alls denna gången. Men det är ju inte försent att börja nu så så får det helt enkelt bli.

En annan sak som jag är lite ledsen över är att jag varit väldigt dålig på att dokumentera Mios första år. Jag var väldigt velig med bloggen och var väl bara aktiv under vissa perioder förra året. Det ångrar jag nu. Man tror att man ska komma ihåg men det gör man inte. Därför har jag bestämt mig för att det också ska bli ändring på nu.

Just nu sitter jag vid en dator som inte innehåller alla bilder men det får komma i ett inlägg lite senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar