Hej

onsdag 31 december 2014

Gott nytt år

Tänk att ni fortfarande är så många trogna läsare som kikar in här varje dag trots att jag inte skivit ett enda inlägg sedan september. Då blir ni nog lite glada nu när jag faktiskt uppdaterar idag :)

För det första är nyårsafton en väldigt speciell dag för oss sedan två år tillbaka. Då föddes Lilly. Vår fina lilla tjej som kom och lämnade oss på samma gång. Tänk att det redan gått två år. Ibland blir jag rädd att folk runt omkring glömmer. Därför är det viktigt för mig att påminna, speciellt idag. Lilly ska inte glömmas bort bara för att hon aldrig riktigt fick bli. Vi undrar så vem hon skulle ha blivit och hur våra liv skulle se ut. Vi är ledsna för att vi aldrig får veta samtidigt som vi är glada för att vårt barn slipper lidande och sorg. Vi vet att hon är på en bra och trygg plats och det hjälper. Vi ser fram emot att få omfamna henne igen när den dagen väl kommer <3

Tänk att det redan är nyårsafton. Hela 2014 har passerat, så fort. Vår lille kille har gått från att vara en hjälplös liten nyfödding till att bli en underbar liten ettåring full av energi och egen vilja. Det har varit ett fantastiskt år tillsammans med honom då vi fått se honom växa upp och jag riktigt längtar efter att få njuta av det här kommande året tillsammans med vår prins.

Jag vet att nästa år kommer bli magiskt, precis som detta året varit. Vi kommer nämligen få älska och välkomna ytterligare en bebis in i vår lilla familj. Vi längtar massvis och håller alla våra tummar och tår för att resten av tiden ska gå smidigt och bra. ♥

6 kommentarer:

  1. Åh en till bebis, så underbart! :D
    Vore kul att läsa lite om hur ni har det nu och om den nya bebien som ska komma :)
    Den 22 september kom vår lilla Sally så jag njuter till fullo varje dag av underverket :)
    Gott nytt år till dig och din familj!
    Kram från din trogna läsare Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, stort GRATTIS till lilla Sally. Tänk att ni äntligen fick er lilla bebis. Så ljuvligt. Det kommer lite mer uppdateringar kring allt så håll utkik. Fram tills dess önskar vi er också god fortsättning på det nya året. Kram

      Radera
  2. Ååå vad roligt då kanske vi får bäbisar samtidigt ^^ små syskon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi. Jag hoppas jag får lite innan dig. Jag är beräknad ca 1 månad innan. Men å andra sidan om du föder tidigt (som sist) och jag sent (som sist) så kanske det blir samtidigt ändå :)

      Radera
  3. Åh så mycket jag missat!!! Ett STORT grattis till ännu en bebis <3 Så glad för din skull. Och vad mysigt att du börjat skriva lite mer igen =) Ska definitivt kika in här lite oftare. Nu har jag massa läsning att ta igen på din blogg ser jag hihi. Perfekt lunchläsning <3 Bamse kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och välkommen tillbaka. Det ska verkligen bli supermysigt med en till liten bebis. Jag saknade att inte ha uppteckningar om Mios utveckling och allt runt omkring så jag kände att jag gärna ville skriva lite mer igen. Nu har jag haft så mycket att göra här under helgen så det har inte funnits tid men förhoppningsvis ska jag hinna lite mer i nästa vecka. Jag är så imponerade av alla som får tid att skriva flera inlägg varje dag. När jag väl har tid passar jag på att läsa bok eller sova eller äta. haha.

      Radera