Hej

tisdag 30 september 2014

Paus

Sådär ja,
bloggen tar, åter igen, en liten paus. Jag är nästan aldrig här inne och skriver längre och trots att jag har försökt ge den liv flera gånger så har jag aldrig lyckats. Jag tror faktiskt inte att jag kommer tillbaka till just den här bloggen på samma sätt som förut. Jag funderar på att lösenordsskydda den eller skapa en helt ny blogg kanske möjligtvis med en något annan inriktning. Jag känner att jag antagligen vill vara lite mer sparsam med bilder på min son eftersom jag till stor del inte vet vilka som läser. Ja, det är många funderingar och tankar jag har kring detta men just nu vill jag varken lova det ena eller andra utan tar helt enkelt bara en paus.

Förlåt för att jag är så virrig och har ändrat mig typ 10 gånger, men det måste kännas rätt i hjärtat också.


1 kommentar: