Hej

måndag 4 augusti 2014

Ny vecka

STICKAD MÖSSA MED BJÖRNAR
Zara
Måndag igen, härligt. Jag gillar de små rutiner som jag och Mio har på veckodagarna när det bara är vi. Tiden går så fort varje dag och jag njuter av allt som händer här hemma.

Den här veckan ska bli lite svalare och lite regn. Lite trist tycker jag allt eftersom det motiverar mer att vara ute när vädret är fint. Men samtidigt är det lite mysigt också om vi nu går mot svalare tider för det innebär också att man inte behöver ha så dåligt samvete av att bara mysa i soffan ibland framför en film. Jag är en riktig soffmysare om jag ska vara ärlig.

Gick även igenom lillens garderob och insåg att det kanske är dags att köpa på mig lite mer höstkläder nu också. Har ju bara fullt av sommarkläder nu med shorts och t-shirtar. Inte för att det är jättebråttom med den saken, hösten lär ju inte komma nästa vecka ändå, men det är ju så kul att köpa barnkläder så jag är superglad att det behövs nytt ;)

Offwhite Tröja, Kabelstickad kofta med omlottknäppn...
KappAhl


Grå Tröja, Avigstickad tröja med farfarsknäppn...
KappAhl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar