Hej

fredag 29 augusti 2014

Nu börjar hösten

För oss i vår lilla familj känns det så i alla fall. Mattias har gjort sin sista arbetsdag på ett par veckor och man kan väl egentligen säga att hela hösten/vintern kommer vara riktigt njutbar.

Vi kommer vara hemma båda två av och till under hela hösten, flytta till hus och fixa lite med det. Sedan kommer ju december och den månaden går alltid i raketfart. Och inte minst i år eftersom vi då kommer ha en liten ettåring att fira. WOW, redan ett år. Sedan jul, mellandagar, nyår och allt det där.

Idag var jag och Mio inne i stan för att köpa kläder till mig. Men som vanligt kom jag bara ut med ett par kassar till honom. Det är hopplöst, jag glider alltid över på barnavdelningen, hehe. Nåja, lite fina grejer från KappAhl och Lindex är alltid välkommet i mitt hem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar