Hej

onsdag 23 juli 2014

Sommar och ledighet

Bada med pappa är kul
Kan ni förstå att det redan är slutet av juli? Jag kan inte förstå det alls. Den här sommaren har hittills varit så ljuvlig så dagarna har bara flugit fram.

Mattias är redan inne på sista semesterveckan men jag ska verkligen inte klaga, för vi har haft underbara 4 veckor tillsammans. Vädret har varit underbart med strålande sol och kokande värme i nästan 3 veckor nu så vi har bara njutit av riktig, nästan tropisk, sommar.

Idag vinkade vi av Mattias bror med familj som åker tillbaka hem till Island efter 2 veckor på hemmaplan. Vi har haft så kul tillsammans och det har varit så mysig att ha alla samlade igen. Vi avslutade deras vistelse med en heldag hos svärföräldrarna där vi bara kunde njuta av stekande sol, poolbad och god mat.

Bada med kusin S i "lillpoolen" är också toppen
Lille kusinen S fyller 3 år imorgon också men eftersom att finfamiljen skulle åka tillbaka till Island redan idag så passade vi på att ha lite kalas också. Han fick massa roliga presenter som han var så lycklig över. Måste säga att det är en väldigt tacksam ålder det där. Av oss fick han bland annat lite såpbubblor och det kunde han roa alla barnen med jättelänge.

Men nu är klockan mycket och mina grabbar sover redan så det är väl bäst att jag också går och lägger mig. Det ska bli ännu varmare imorgon så vi får väl se vad vi hittar på då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar