Hej

onsdag 23 juli 2014

Nu har jag bestämt mig

Kära kära ni,

Det har ju ekat rätt tomt här nu ett bra tag, med undantag för några få inlägg. Jag kan ärligt säga att jag haft en rejäl bloggtorka, eller helt enkelt ingen blogglust. Jag har sagt det så många gånger förut att denna upprepning kanske blir lite tjatig men jag startade ju den här bloggen för att kunna dokumentera min graviditet som sedan blev till flera graviditeter.

Hur som helst så har jag väl egentligen sedan Mio kom känt mig lite obekväm i bloggandet. Jag har inte riktigt vetat vad jag skulle skriva för i samma stund som jag inte var gravid längre så upphörde liksom min anledning att blogga. Jag kände aldrig att jag hade någon aning om vad ni läsare riktigt gillade med bloggen så jag tyckte mest att det blev jobbigt att skriva när jag inte skrev för mig själv längre. Därför tog jag en liten paus i början av året och därför har jag inte varit så flitig på sistone heller.

Jag har hela tiden haft massa tankar angående om jag ska sluta skriva, stänga ner bloggen, låta den vara kvar osv. Men jag har faktiskt aldrig lyckats komma fram till något bra svar, därför har det sett ut som det gjort, med några få inlägg lite här och där.

Men NU... äntligen... så kom det till mig. Jag SKA fortsätta skriva, för det är ju faktiskt riktigt kul. Och jag ska skriva för MIG och ingen annan. Det känns så otroligt befriande på något vis att känna att jag gör detta för MIG! Inga krav. Bara massa minnen i framtiden.

Så nu startar bloggen upp igen lite mer på riktigt. Det blir väl mer dagboksliknande kan jag tro. Jag skriver om mina dagar och det som faller mig in. Ni som är intresserade får såklart gärna vara kvar och läsa. Det är så kul med alla kommentarer och ni har hjälpt mig så mycket på många olika sätt, tack för det ♥

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ska fortsätta skriva, jag snubblade in här för något år sedan och tycker du skriver så bra, det är roligt att följa med i ditt liv. Med vänlig hälsning, Lena, en av dina läsare :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tycker det och att du snubblade in här och att du nu lämnar en kommentar.
      Ha det härligt i sommarhettan.

      Radera