Hej

torsdag 31 juli 2014

En efterlängtad kille

I förmiddags fick jag ett sms som jag väntat på varje minut sedan 2 dygn tillbaka. Min fina vän har nu äntligen fått sin efterlängtade lilla son. En fin och frisk liten kille som var söt som socker. Jag är så otroligt glad att han nu äntligen är här och att jag och min fina vän nu är mammor båda två. Stort grattis till er och er prins ♥

Jag kan inte låta bli att gråta några tårar när jag tänker på det fantastiska min vän och hennes man nu har framför sig. Ett par mysiga dagar på BB med en helt färsk liten människa. En liten varm och vacker individ som behöver kärlek och närhet. En liten kille som för alltid kommer vara deras son. Ett par mysiga veckor av bara gosande och lära kännande. En liten tid av himmelriket här på jorden, frid. Det är nu livet börjar. Det är magiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar