Hej

torsdag 8 maj 2014

Internet tillbaka

Äntligen efter en vecka är vårt kära internet tillbaka. Jag höll faktiskt på att bli lite tokig och insåg hur extremt mycket jag är i behov av internet. Nu menar jag inte bara som tidsfördriv utan faktiskt viktiga saker. Så som att komma åt internetbanken, kunna kolla öppettider eller busstider. Väldigt låst har jag känt mig och nu tycker jag att det är underbart att internet är tillbaka.

Dock får bloggen vila lite till eftersom jag blev kanonsjuk i går kväll. Kände redan på morgonen att kroppen var lite tung och inte riktigt sig själv och mycket riktigt bröt en rejäl förkylning ut på kvällen. Givetvis bestämde sig vår bebis att i natt var en bra natt att vara kinkig och gnällig så jag vaknade upp som ett vrak idag. Hade det dock bara varit förkylning så hade jag nog kunnat stå ut men efter att jag lyckats sova bort hela förmiddagen (Tack Mio) så vaknade jag upp till härlig feber. Frossa och extremt tät och rinnande näsa samt ont i halsen.

Jag måste säga att det är jättejobbigt att ha en sjuk bebis men att ha en pigg bebis och sjuk mamma är snäppet värre. Jag försökte roa honom så gott jag kunde med den lilla energin jag hade och tack och tack kunde pappan i huset sluta jobbet rätt tidigt idag så jag kunde vila lite själv.

Nu är mina två killar ute och gör lite ärenden så jag ska nog försöka passa på att sova lite.
Får bli lite mer bloggande när jag mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar