Hej

onsdag 28 maj 2014

I drömmarnas värld

Apropå sömn så blev gårdagen helt upp och ner. Mio somnade om vanligt vid 17 och jag förväntade mig att han skulle sova som vanligt i ca 30 minuter vid den tiden. Vad händer? Jo, han bestämmer sig för att det är lika bra att somna för natten och sover i över 5 timmar. WHAT? Vet ni hur mycket jag önskat att jag själv hade lkagt mig kl 17 också och fått typ 5-6 h sammanhängande sömn. Kl 22.30 fick jag VÄCKA honom för han låg utbredd över hela min säng och jag hade tänkt gå och lägga mig jag med.

Liten älskling som drömmer om att ligga på stranden i solen
med fötterna doppade i vattnet och bara njuta av en bok i
lugn och ro,
Sedan var ju hans sömn helt rubbad såklart. Han var superpigg och somnade igen vid midnatt för att sedan vakna några gånger för mat och slutligen ta morgon vid 5tiden. Hmm! Nu ska man väl inte klaga såklart. Jag fick en lång morgonpromenad vid en timma då nästan ingen var ute, bara solen. Jag har fått gjort massa idag eftersom det blev en lång dag trots att kl inte ens är 15. Jag har fått röra på mig ordentligt. Närmare bestämt 1,5 mil har jag traskat runt här på morgonen/föärmiddagen och det är ju verkligen inte fy skam. Ibland är det ändå bra med tidiga morgnar.

Inatt tror jag dock vi återgår till de vanliga rutinerna med nattning vid 19.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar