Hej

lördag 12 april 2014

Mysig lördag

Vaknade upp i morse och kände mig utvilad. Vi hade tidig tvättid idag så jag väckte Mattias som var som ett vrak och var nästan lite irriterad på att han var jättetrött och seg. Vi som hade haft en så himla bra natt, tyckte jag. Hehe, det visade sig att Mattias bara sovit i 3-4 h i natt för han hört Mio gnälla och varit så snäll och tagit honom och vaknat runt i 2 h.

Jag hade verkligen iiiiingen aning. Jag hade inget minne alls av att han tagit Mio och jag hade inget minne av när de kommit in och lagt sig igen. Nästan lite läskigt att inte komma ihåg något men ACK så skönt det var att för en gång skull få sova 2 h i sträck, helt ostört. Det var precis vad jag behövde för att få tillbaka lite energi.

Så nu har vi hunnit tvätta, städa, äta frukost och bada Mio. Nu ska vi strax bege oss ut i skogen med våra vänner. Jag, min kompis och lilleman ska ta en härlig långpromenad och Mattias och och hans kompisar ska sporta lite.

Känns som att det  blir full rulle idag för till kvällen har vi säkert något annat vi ska göra. Lördagar är nog veckans höjdpunkt för mig nu för tiden. Man får så mycket uträttat och så är vi alla lediga tillsammans ♥♥♥

Jag och min lilla cooling i skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar