Hej

torsdag 24 april 2014

Mio sitter

Älskade barn - 4 månader
Så roligt att jag skrev i förra inlägget att han absolut inte kan sitta. För det var precis vad han gjorde för en stund sedan. Jag satte honom i sängen och han verkade förstå direkt hur han skulle göra. Han satte ner händerna som lite stöd och så satt han så jättenöjd, länge. Helt otroligt. Det är ju verkligen underbart roligt med utveckling hos de små.

För övrigt stämde mina gissningar rätt bra angående vikt och längd.
8,4 kg och drygt 66 cm.
Helt perfekt liten gosse, vilket han såklart hade varit oavsett vad han vägt  ♥

2 kommentarer:

  1. Men så söt han är!

    Liten uppdatering från oss: Var på UL idag och allt såg fint ut med vår lilla flicka som beräknas komma i slutet av september :) nu börjar det kännas mer verkligt med allting :)

    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Gosingen!!! Skönt att han växer och är nöjd =) Jag blev oxå nöjd efter Neos extravägning. Kände mig nästan lite stolt när han äntligen kom över 8 kg :P

    SvaraRadera