Hej

söndag 29 december 2013

Tiden rusar fram

Vår älskade Mio är en hel vecka nu och jag tycker verkligen tiden gått helt otroligt fort. Vi myser som bara den hemma och tar dagarna som de kommer utan massa krav och rutiner. Jätteskönt. I natt sov lillen 5 h i sträck innan han ville äta igen vilket är rekord och det var helt underbart så nu är jag så utvilad att jag stigit upp trots att mina killar fortfarande ligger och sover i sängen.

Tyvärr så har jag verkligen inte tid med bloggen just nu. När Mio sover finns det så mycket andra saker som ska göras och som jag hellre prioriterar så vi får väl se hur det blir med bloggen i framtiden. Oavsett tänkte jag åtminstone hinna knåpa ihop en förlossningsberättelse som blir ett bra avslut på den här dokumentationen av graviditeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar