Hej

torsdag 26 december 2013

Livet med bebis

Tack så hemskt mycket för alla gratulationer till vår högst älskade och efterlängtade son. Äntligen kom han till oss efter så lång tid och livet är verkligen helt fantastiskt underbart. Vi älskar honom så mycket redan och ser fram emot alla framtida dagar som vi kommer få uppleva ihop. Så mycket mys och skoj vi kommer ha.

Julen var så lugn och fridfull och nu ser vi fram emot nyårsafton som också kommer bli väldigt lugn och mysig. Vilket fantastiskt avslut på 2013 vi fick och vilket otroligt år 2014 kommer att bli. Vi njuter totalt av att bara vara och det finns inget jag vill göra mer än det just nu faktiskt. Det här är ju verkligen vad livet handlar om och jag tänker ta till vara på varje minut.

Åh vad vi älskar den här lilla killen. 3600 gram ren LYCKA!

5 kommentarer:

  1. SÅ fin! Vill bara komma och krama om er allihopa! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag blir så lycklig varje gång jag ser en bild på Mio och jag knappt förstå att han inte varit med oss för alltid. Älskar honom så mycket! Vi får skicka lite cyberkramar i väntan på en riktig :)

      Radera
  2. Fina familjen! :) Åhh Mio vilket fint namn! Sååå bedårande söt! :)// Linda & Eli :)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Han är supersöt!

    SvaraRadera