Hej

söndag 3 november 2013

November

Kan ni tänka er att det är november redan? Det är ju helt galet egentligen. Minns när jag plussade i mars och tänkte att det var SÅÅÅÅÅ långt kvar till december och nu är vi redan inne i november. En ynka liten månad kvar är det tills vi är beräknade och det kan ju lika gärna bli bebis den här månaden. Med all säkerhet blir det ju denna månaden eller nästa, exakt vilken datum bestämmer ju lille Herrn så det återstår att se, men jag är spänd.
Fina stora magen vecka 35+2

Även om det fortfarande är lite tidigt för honom att komma så känns det som att det kan bli när som helst nu. Jag är i princip förberedd på det och ser till att Mattias alltid har på sin telefon och tänker mig att jag nog mest kommer hålla mig i Göteborgstrakten de kommande veckorna.

Nu när jag har tvättat upp bebiskläderna kan vi ju snart packa en liten BB-väska. Vi kommer förvisso inte ta med så mycket kläder till varken bebis eller oss själva, men jag ska gå igenom och titta på några små söta plagg som kan få följa med till lillen. Det är ju omöjligt att veta hur stor han kommer vara när han föds så jag funderar på att ta med en outfit både i storlek 50 och i 56 så kan han åtminstone ha något som passar när vi åker hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar