Hej

tisdag 5 november 2013

Höggravid

Idag är det 5 november. Om exakt en månad, 30 dagar, den 5 december är vår lille plutt beräknad att kika ut. Vad jag har hört så är det den sista månaden man räknas som höggravid så även om jag stundtals känt mig höggravid rätt länge så kan jag väl ändå gå ut med att säga att NU är jag det faktiskt på riktigt!

Det verkar också som att omvärlden ser på det på detta sätt för igår var första gången som någon erbjöd mig en plats på bussen när det var lite trångt. Jag skulle visserligen bara åka några få hållplatser men jag hade varit i stan i flera timmar och traskat runt så jag var verkligen mör och det var jätteskönt att sitta ner.

Antagligen p.g.a mitt traskande igår så är mitt bäcken åter igen totalförstört idag så det blir en lugn hemmadag i soffan tills kvällen kommer då vi ska iväg en sväng till svärföräldrarna bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar