Hej

torsdag 7 november 2013

Vecka 36

Kanske känns det bara som att den här veckan gått extremt fort för att jag nyss skrev förra veckans uppdatering men nu är det sista dagen i v 36 vilket känns konstigt... och bra.

Det börjar verkligen närma sig förlossningsdags och snart, om bara några veckor, får vi möta vår lilla kille för första gången. Tänk så länge han legat i magen och växt till sig och nu väger han ca 3 kg och är ca 47 cm lång. Nåja, antagligen ett par veckor kvar i alla fall innan han tittar ut så han hinner nog växa lite till :)

Jag är så glad att jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för några veckor sedan. Jag hoppas att jag får fortsätta att må hyfsat bra resten av tiden nu, det tycker jag faktiskt att jag är värd :)

Jag behöver inte gå upp på nätterna för att kissa längre vilket känns underbart. Jag trodde det skulle vara värre än någonsin nu på slutet men tydligen inte. Dessvärre vaknar jag ändå flera gånger per natt när jag försöker vända mig, vilket är ett projekt numera. Men jag har inte svårt att somna om som efter toalettbesök så det är bra :)

Magen rör på sig mest hela tiden och det bökas väldans mycket. Jag undrar om han kommer vara lika livlig när han väl kommer ut?

Nu finns det inte mycket att säga om veckorna för nu händer det inte mycket nytt om jag ska vara ärlig. Så jag lämnar den här uppdateringen så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar