Hej

fredag 15 november 2013

Babyshower

Ja, vilken överraskning jag fick mig i går kväll. Jag hade planerat med en kompis att vi skulle ut och äta på en grekisk restaurang. Mattias ville köra mig in i till stan eftersom att det var lite senare på kvällen och först skulle vi bara köra förbi en familjevän som behövde hjälp med en datorgrej som Mattias skulle fixa. Med tji fick jag för istället för grekisk restaurang så var det en hemlig babyshower för mig hos familjevännen. Massa av mina fina vänner var där och jag blev hur glad som helst över att se alla dessa fina själar som tagit sig så långt bara för MIN skull. En vän hade åkt hela vägen från Jönköping bara för att vara med några timmar.

Det var ett stort gottebord framdukat och så var det planerat lite lekar och massa fina presenter. Jag hade en jättemysig kväll och hela morgonen så har jag tittar på alla nya söta saker som jag nu får tvätta och sortera. De flesta kläderna jag fick var av de lite större storlekarna och de kläder som var i mindre storlekar var precis sådana saker som jag gått och funderat på om jag borde köpa till så allt blev ju perfekt.

Tyvärr har jag inte några bilder från kvällen för jag var ju inte direkt den som stod bakom kameran när jag blev uppvaktad så. Men mina vänner tog massa bilder så jag får lägga upp lite sedan när jag fått dem.

Så länge får jag helt enkelt bjuda på en bild på allt fint som jag fick och lappar som alla hade skrivit i innan jag kom. Alla fick skriva sina egna namnförslag och en råd/önskning. Superkul att ha och om nu det namnet som vi funderar på inte skulle passa så har vi massa finfina förslag :) Om inte annat kanske till nästa barn om det också blir en liten kille :)

Kläder, snutte, gosedjur, napp, napphållare, kräm, amningskupor, blöjor och tidning


Massa fina och roliga råd och namnförslag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar