Hej

onsdag 20 november 2013

15 dagar kvar

Min söta vän har lite då och då skickat morgonuppdateringar till mig om hur många dagar jag har kvar av graviditeten. Jag tror hon började när det var 100 dagar kvar och sedan har det kommit uppdateringar lite då och då när vi så smått närmat oss.

Tro det eller ej så har jag faktiskt inte haft någon koll alls själv så jag blir lika förvånad varje gång det kommer en ny uppdatering med att det är 50, 40 eller 25 dagar kvar.

I morse kom det en ny uppdatering  som visade att det bara var 15 dagar kvar till BF. Helt otroligt. Det lät så väldigt lite när jag läste det så, bara 15 dagar. Det är ju ingenting, särskilt när man vet att det faktiskt KAN sätta igång när som helst. Men även om jag skulle gå till BF och lite mer än så så är det ingenting. Snart är vi ju nere på ensiffrigt. Det blir en dag att fira :)

Har suddat lite där vårt efternamn står
då jag trots allt vill vara lite privat på internet.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar