Hej

onsdag 23 oktober 2013

Fixering

Just det ja, jag tror att lille bebis håller på att fixera sig också. I ungefär en vecka nu har han hållt på att borra ner sig riktigt ordentligt. Det sticker, ilar och hugger i underlivet och kommer och går flera gånger/dag. Jag vet inte normalt hur lång tid detta brukar ta men nu tycker jag allt att han borde vara färdig snart ;) Sak hur som helst bli riktigt spännande att få veta om han verkligen är fixerad nästa gång vi är hos barnmorskan om 1,5 vecka. Jag skulle bli väldigt förvånad om han inte är det faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Det är helt otroligt hur rörd jag blev av din kommentar i min blogg! Jag kan inte ens föreställa mig vad du har tagit dig igenom. Jag blir imponerad av ditt lugn, nu när jag läser i ditt arkiv. Din historia är verkligen värd att berättas och läsas. Jag fick en sådan styrka och känsla av hopp av din kommentar! Jag vill verkligen att du ska veta att du verkligen får mig att börja hoppas igen. Och det är en sådan styrka som är sååå svår att finna. Vill verkligen posta din kommentar i ett inlägg i min blogg. Hoppas att det är OK. Jag länkar naturligtvis till din blogg!

    Blir otroligt glad att du snart kommer att ha din son i dina armar. Finns nog ingen som förtjänar det mer!
    Varma kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt okej att kopiera min kommentar om du , som du sa, länkar till min blogg :) det gör mig alltid lika glad och rörd när någon känner sig stärkt av att höra vår historia och skriver så fina ord som du skrev.

      Lycka till med vägen till ert mirakel. Även om det kommer ta tid kommer ni tillslut få precis det ni önskar, på ett eller annat sätt ♥

      Radera