Hej

onsdag 11 september 2013

Ultraljud

Glad i hågen tänkte jag idag boka det ultraljudet som vi planerat för ett bra tag. Tycker nu att det gått lagom lång tid från rutinultraljudet och vi är bra nyfikna på att se vår lille kille igen (och konstatera att det verkligen är en kille). Har tidigare varit i kontakt med Emma ultraljudsklinik vilket jag tycker har varit smidigt så jag blev jättebesviken när jag läste på deras hemsida att de tagit bort sin mottagning i Göteborg.

Försöker nu lite desperat hitta en annan mottagning som gör ultraljud "för skoj skull" här i Göteborg, men det verkar tyvärr inte vara helt enkelt. Är det någon som vet något ställe i Göteborg?

3 kommentarer:

  1. Mama Mia på carlanderska! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte mig bara inte riktigt hitta någon bra information på deras hemsida. Stod typ bara om tidigt ultraljud eller KUB. Men jag kanske ska ringa dem och fråga.

      Radera
    2. Jag gjorde kub där och jag tror att de gör könsultraljud och sena ultraljud också.

      Radera