Hej

söndag 15 september 2013

Sjuk idag

Tack för alla kommentarer angående inköp. Det var både en och två saker som ni skrev som jag helt glömt bort att jag tidigare tänkt på. Så det blir till att göra en lista nu i veckan och sedan börja bocka av. Men inköpen får nog vänta tills jag röjt undan lite den här veckan. Det ska göras plats i vårt sovrum för allt :)

Nåväl, helgen har som vanligt gått allt för fort. Men det har ändå varit en bra sådan, vi har hunnit umgås mycket och fått gjort mycket.

I natt dessvärre vaknade jag med sprängande huvudvärk. Brukar aldrig hända att jag går och lägger mig och mår bra och vaknar så av att jag inte mår bra, men det gjorde jag i alla fall. Låg ett bra tag och vred och vände på mig innan jag fick i mig en huvudvärkstablett, men det dröjde nog inte mer än en kvart innan min gamla vän bunken fick komma till användning. Kändes precis som i början av graviditeten och där satt jag mitt i natten och kallsvettades och kräktes. Usch, jag hade hoppats på att få slippa det nu resten av tiden ut, men icke.

Hela morgonen har jag legat i sängen och inte velat äta eller dricka, har haft huvudvärk och illamående. Det är först nu som jag lyckats ta mig upp ur sängen och få i mig lite fil. Inget annat lockade!

Får hoppas att det bara var något konstigt jag ätit eller att min kropp helt enkelt var så utmattad efter veckan så den bara slog bakut. Vill ju inte börja min ledighet med att ligga flera dagar i sängen. Men om så skulle vara fallet så kan jag ju bara vara evigt tacksam över att jag inte jobbar mer :) Jag inser verkligen mer och mer hur mycket jag behöver vara ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar