Hej

måndag 2 september 2013

Kli kli kli

Oh vad det kliar på lilla magen. Jag har ju fått lite bristningar nu och det är då fasligt vad de kliar. Speciellt på ena sidan där jag har tre stycken ganska nära varandra. Försöker att inte klia för mycket, för det känns inte som att det ska göra saken bättre, men det är ju så svårt.

Jag smörjer magen med olja om kvällarna men jag vet inte om det gör någon skillnad. Kanske skönt för bebis att få lite massage om inte annat? :)
Jag fasar bara lite för att det ska bli ännu värre snart. Det kanske riktigt spricker upp på magen och blir ett hav av bristningar och jösses vad det kommer klia då.

Nåja, inte ska man väl klaga egentligen om det är ens värsta bekymmer. Lite kli har väl ingen dött av :)

1 kommentar:

  1. Ja det där kliandet minns jag också. Åh! Jag tyckte det lindrade att smörja in faktiskt. Prova att svalka på bristningarna? Det tyckte jag var skönt. Smörjde ju in med salva som var kall och skön när man smörjde in. Det hjälpte mot kliandet en stund i alla fall och att just lindra irritationen.

    SvaraRadera