Hej

torsdag 22 augusti 2013

Obehag i magen

I natt vaknade jag av att magen gjorde ont. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men det kändes ungefär som magknip fastmycket högre upp. Precis där revbenen är fast inte på sidorna utan i mitten. Först blev jag orolig för det är ingen känsla jag haft förut men bebis sparkade både i natt och idag så jag vet inte riktigt vad det var för något. Kan det möjligtvis vara så att mina organ börjar röra lite på sig? För i så fall är det ju inte så himla konstigt att man får ont.

Jag ska fråga barnmorskan imorgon om det också. Många saker att fråga henne. Det blir spännande att komma dit och få ta prover och få svar på frågor. Känns som att det är väldigt lagom att man börjar gå oftare hos barnmorskan nu. För det är mycket somhänder rent fysiskt med mig som inte är ett problem tidigare i graviditeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar