Hej

onsdag 28 augusti 2013

Nere på tvåsiffrigt

Wow, jag kan inte fatta att det bara är 99 dagar kvar nu. Givetvis så har vi ingen aning exakt när lille bebisen kommer och det kan ju lika väl vara 80 dagar som 115 dagar kvar. Vad vet vi? Men nu är vi i alla fall nere på tvåsiffrigt vad gäller dagar kvar till beräknad förlossning och det känns jättehäftigt.

Det blir mer och mer verkligt för var dag som går och vi längtar också mer och mer för varje dag.
Tyvärr går jag fortfarande ofta runt med en liten oro som gnager. TÄNK OM något kommer gå fel? Jag försöker att inte tänka så, men det är svårt. Nåja, nu börjar det kanske snart bli dags att börja räkna ner på något vis. Skaffa mig en kalender eller något :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Så härligt att allt är bra och att du/ni är nere på tvåsiffrigt nu :) har inte räknat efter för egen del, men jag ligger ju tre veckor efter dig så det är väl snart för min del också. Jag är också orolig att något ska gå fel, var ju så nojjig i början med KUB-test och mk-prov och allt men än så länge verkar det allright där inne och magen växer :)
    Ville bara säga att du skriver så fint och att din blogg är kul att följa för en annan lite orolig bebisväntare :)

    Kram/Anna-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack för kommentaren. Ledsen att det tog några dagar att svara, men ibland har jag helt enkelt så fullt upp så bloggen prioriteras inte på direkten. Men jag läser kommentarer, publicerar de och svarar när tid finns. Och glad blir jag också för alla som tar sig tid att skriva en rad eller två :)

      Grattis till er graviditet. Förstår att det varit en tuff tid och att oron fortfarande är stor. Jag känner igen mig. Men så skönt när man gjort KUB och MKP och faktiskt vet att det är okej med bebis.

      Vi har ju varken gjort KUB eller MKP den här gången, men ultraljuden har sett bra ut så vi nöjer oss med det. Skulle det sedan visa sig vara något galet men vår lille så får det vara så. Han är välkommen vem han än är :)

      Kram

      Radera