Hej

torsdag 15 augusti 2013

Liten pojke, eller?

Tanken har slagit mig flera gånger den senaste veckan. Tänk om det nu inte är en liten pojke i min mage. Så knasigt det skulle bli. Jag är verkligen övertygad om att jag vill göra ett till ultraljud, rätt snart, för att fastställa detta. Inte bara p.g.a klädinköp etc, för det är ändå en bagatell och en hel del är ändå neutralt. Men mycket p.g.a att jag har börjat fantisera om en liten pojke nu. Jag längtar ju efter att få hålla i honom, ge honom ett namn, uppfostra honom osv.

En flicka skulle vara minst lika roligt och välkommet, men det är väl mest det att jag vill veta innan vilken sort det blir. För mig är det ändå stor skillnad på pojkar och flickor.

Nu är jag visserligen ganska säker på att det är en pojke i min mage för jag tyckte mig se det på förra ultraljudet och läkaren tyckte ju också det. Men man vet ju aldrig. Bäst att dubbelkolla ;) Dessutom måste jag ju erkänna att jag helt enkelt bara vill se BARNET igen. Ska nog boka ett ultraljud i september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar