Hej

måndag 8 juli 2013

Underbar helg

Jag och magen solbadar
Jag har haft turen att vara ledig i helgen samtidigt som vi har haft helt underbart sommarväder varje dag. Trodde nästan att sommaren redan var förbi då de senaste 2 veckorna har varit kalla och mulna, men icke. Vi har varit på kalas, grillat, badat i sjö, solat på gräsmattan utanför och bara njutit av en härlig helg.

En liten oro har dock funnits då jag tycker att det varit helt still i magen, men jag borde väl veta bättre vid det här laget, att bebis har så mycket plats så det fortfarande inte känns varje dag när h*n sparkar. Men tursamt nog var det livat värre igår innan läggdags så även angående det kan jag nu pusta ut lite till. Vet inte varför jag oroar mig så hela tiden för att hjärtat ska sluta slå? Verkar fortfarande inte riktigt kunna ta in att det nog blir bebis i december.

2 kommentarer:

  1. Oj!! Vilken mage du fått! :) Så härlig den ser ut! Nu längtar jag tillbaks lite ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, plopp sa den. Jag gillar den och nu börjar folk på jobbet kommentera hur fin den är. Även folk som inte innan visste om graviditeten tar nu för givet att jag är gravid, så det är ju väldigt skönt, kul och mysigt :)

      Kan tänka mig att man kan längta tillbaka lite när den väl är borta. Och i den här veckan är den ju fortfarande sådär liten och behändig än. Men en sak kanske din söta lilla tjej får ett syskon och då får du uppleva det igen :)

      Radera