Hej

torsdag 11 juli 2013

LYCKA

Stolt presenterar jag här vår fina, friska, bebis. Nu kan jag verkligen pusta ut och på något sätt har det väl lite mer gått upp för mig att detta efterlängtade barn faktiskt kommer få komma till oss och stanna hos oss. Vi kommer få älska och uppfostra denna speciella lilla individ i många härliga år. Vi är väldigt glada och exalterade för vad framtiden kommer att föra med sig.

Lilla ansiktet och handen som vinkar glatt till oss :)

Vi kommer bli föräldrar till denna lilla människa, vår älskade son!

39 kommentarer:

  1. Nu får jag ju säga GRATTIS igen!! till er son! :)
    Så härligt! Allt det här är ni ju verkligen värda!

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, tack så mycket. Det känns så overkligt att säga det. Vår son. Men så verkar det bli. Läkaren lät rätt övertygad även om han knep med benen :) Men viktigast av allt är ju såklart att allt såg bra ut.

      Radera
  2. Grattis Grattis Gratis!!!! Så härligt att höra! Tror ni kommer bli världens bästa föräldrar! <3 KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket för de fina värmande orden.
      Kramar

      Radera
  3. Åh! Stort Grattis till ert friska barn! :) så kul och spännande med en liten pojk :)
    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns jätteroligt. Kram och tack!

      Radera
  4. Grattis till en lillebror!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Tack. Så mysigt med en liten kille.

      Radera
  5. Svar
    1. Tack så mycket. Känns jätteskönt.

      Radera
  6. Jag tror detta är första gången jag kommenterar här, men jag har följt din blogg sedan slutet av er graviditet med Lily. Jag måste verkligen säga att jag är glad för er skull! Grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att få en kommentar :) och tack så mycket för de fina orden. Kram

      Radera
  7. Åh så UNDERBART att höra!!! Så glad för er skull <3 All kärlek till er tre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Det känns ju underbart såklart. Nu är det bara några välbehövliga månader av väntan kvar:)

      Radera
  8. Åhh vad roligt! Grattis, vad mysigt med en liten kille <3 Jag är i v.14 nu och längtar också efter RUL! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jättemysigt med en liten kille. Vilket som hade ju såklart varit välkommet men nu verkar det bli en kille så vi är glada för det :) Lycka till på erat RUL om ett par veckor. Det är mysigt och kul att få se sitt barn så.

      Radera
  9. Vad glad jag blir! All lycka till er :) Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket. Det känns ju fantastiskt och lite mer verkligt nu. Kram

      Radera
  10. Grattis till er friska fina son! Så skönt att allt såg bra ut och att ni äntligen kan börja njuta av graviditet och framtid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns helt underbart. Nu kan vi som sagt äntligen börja njuta lite.
      Kram

      Radera
  11. GRATULERE så mye, jeg har følgt bloggen din et par mnd og er så glad for å lese dette, mvh Iris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Kul att du hittat hit. Kram

      Radera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Jag blir så glad! Så stort grattis till lillpojken :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det känns ju underbart och så kul med en liten kille :)

      Radera
  14. Jättestort grattis! Vad glad jag är för er skull :) Så himla underbart att allt är bra och så sött att den vinkade till er :)

    Fick själv ett glatt besked idag vid ett extra ul, den lilla lever och verkar helt frisk! Längtar redan efter nästa ul om fyra veckor!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket och grattis själv då :) Vilken vecka är du i? Alltid skönt att få ett positivt besked. 4 vekor kommer gå snabbt. Vips så får ni se ert lilla fina barn igen.
      Kram

      Radera
  15. Oh vilken sötnos, vad glad ja blev.
    Önskar er o er lille kille all lycka i världen.
    /Anna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket. Vi är jätteglada.
      Kram

      Radera
  16. Men åh Stort grattis till er båda! ♡

    SvaraRadera
  17. Men åh Stort grattis till er båda! ♡

    SvaraRadera
  18. Ett stort grattis till den lille sonen och att allt såg perfekt ut!
    Jag gick och tänkte på er hela dagen igår och var nog mer nervös än innan mina egna ultraljud så det kändes så skönt at få läsa att ni äntligen äntligen har fått det ni längtar efter!
    Grattis än enn gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad gulligt du är <3
      Det var såklart underbart skönt att få ett glatt besked och du ska veta hur nervös jag var innan. Riktigt skönt att det är över vill jag lova :)
      Kram

      Radera
  19. STORT STORT GRATTIS!!

    SvaraRadera
  20. Lycka!
    Hoppas att ni får en fin sommar förresten :D

    SvaraRadera