Hej

fredag 7 juni 2013

Skvaller och annat

Satt och läste lite i en skvallertidning igår och det verkade vara total bebisyra i den. Tyckte att det var gravida och nyblivna föräldrar på nästan varje sida. Hur som helst hajade jag till lite när jag kom till ett reportage om några kändisar (kommer inte ihåg vilka det var) som väntade sitt andra barn vid Lucia. Det kändes så märkligt att de gick ut med den nyheten nu för jag själv är ju beräknad där i kring. Det kändes på något vis som att vi verkligen är påväg framåt och jag kom helt plötsligt på att vi trots allt har kommit en bra bit på väg nu.

Minns när man precis fått det där plusset, det var ju inte sååå länge sedan trots allt men jag minns hur avis man var på alla som var runt vecka 12. Det kändes som en evighet dit och vips så är man där och en bit över det. Nu tänker jag att alla som plussar med sina februaribebisar 2014 tittar på mig och tänker att de är avis att de har så många veckor kvar av jobbig väntan. Så lustigt :)

Men jag är nöjd att jag är där jag är nu. Det känns så lagom och rätt i tiden på något vis.
Är så glad att bebisen kommer i december i år. Hade känts mycket längre att behöva vänta tills nästa år, även om det hade blivit i januari ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar