Hej

söndag 30 juni 2013

Dagens mage

Lite suddig sådär i förbifarten. Vecka 17+2
Har bara varit hemma i ett par dagar och gått i stora myskläder, så magen har jag inte direkt tänkt på. Men idag hade jag på mig vanliga kläder och Mattias knäppte en bild sådär i förbifarten.

Jag var tvungen att be honom knäppa ungefär 5 till för jag tyckte magen helt plötsligt såg så väldigt stor ut. Jag trodde bara att han fått en konstig vinkel eller något. Men efter flera bilder till med lika stor mage, minst, så fick jag helt enkelt inse att jag nog varit med om en liten växtspört den senaste veckan.

Bjuder på en dagens bild vilket jag stolt visar upp. Nu tycker faktiskt jag också att det är en riktigt gravid mage som jag bär på. Så fint :) Äntligen! Undra vad de på jobbet kommer säga/tänka när jag återkommer imorgon :)

4 kommentarer:

  1. Ja man ser allt att det är en fin liten gravidkula där under nu! :)

    SvaraRadera
  2. Så vacker. Din make kan skatta sig lycklig :)

    SvaraRadera