Hej

måndag 24 juni 2013

Dagens mage

Det har varit lite bloggtystnad här under helgen. Vi har varit iväg på olika aktiviteter och datorn har fått vara avstängd. Underbart tycker jag!

Ni får en bonus med min nyvakna morgontofs :)
Vecka 16+3
Nu inleder jag min sista semestervecka och tydligen ska det i princip bli regn hela veckan lång. Mindre roligt kanske men å andra sidan får vi då verkligen tid att göra klart vår grovstädning som vi börjat med. Phu, så jobbigt det är att städa allt grundligt, sortera och slänga saker, damma av alla hyllor, lister och under allt möjligt konstigt. Men skönt när det är gjort för det känns som en ny fräschhet i hela lägenheten faktiskt.

Magen växer på och har börjat inta en rätt udda form tycker jag. Förut såg det ut som att den växte ganska jämt och blev rund och fin. Nu är det som att det bara växer under naveln och den har blivit riktigt spetsig. Ser superkonstigt ut ibland men jag kan väl inte göra annat än att gilla läget? :)

I övrigt så ser jag ut som en riktigt fläskberg när magen är fri från kläder. Alltså, det ser nästan groteskt ut. Inte är den fast någonstans heller utan när jag klämmer så är det precis som att några kg fett har lagt sig just på magen. Detta ser ju också jättekonstigt ut eftersom jag i övrigt inte har blivit större. Men åter igen så är det nog bara att gilla läget. Sinom tid blir det nog rund och fin och mer hård också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar