Hej

onsdag 19 juni 2013

Dagens mage

15+5
Har ju hittills bara lagt upp en bild/vecka på magen, men jag tycker det blivit väldigt bildtomt här på bloggen, vilket är riktigt trist. Sedan tycker jag det händer så mycket hela tiden med lilla magen så en bild i veckan på den känns lite för sällan. Det är ju väldigt sällan (läs aldrig) som jag brukar lägga upp helbilder på mig. Men det är ju faktiskt roligare att se hela altet tycker jag. Så det får helt enkelt bli lite ändring på det och lite mer variation.

Så, här bjussar jag på en magbild för dagen och hoppas ni inte bryr er om vår extremt stökiga hall som jag ser behöver rensas ut på vinterkläder. ha ha.

6 kommentarer:

  1. Vilken söt bebisbula! :)
    Kram
    Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Den börjar ta form här nu :) Hur går det för dig med allt? Kram

      Radera
  2. Ja det syns ju att det är en gravidmage du har och inte är tjock! :) så mysigt med en bebis i slutet av året :D
    Här hemma så har sambon börjat längta efter en bebis, kryss i taket :) hehe
    Har äl i dagarna så får se om det tar sig eller inte. Vi använder inga skydd så händer det så händer det helt enkelt :) jag vet ju att det bästa är att gå klart skolan o börja jobba så jag får lite pengar men jag längtar ju SÅ efter en liten knodd :) framtiden får utvisa hur det blir :)
    Kram
    Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, idag ser magen rätt bra ut. Vissa dagar ser den bara tjock ut. ha ha. Det går lite upp och ner det där, även om det går åt rätt håll måste jag väl få erkänna :) Och ja, jag är jätteglad att bebis kommer i slutet av året nu. Det känns supermysigt med en liten som förgyller vardagen mitt i vintermörkret. Kommer ju bli mysigaste julen någonsin :)

      Önskar er stort lycka till nu då i dagarna och hoppas snart det blir er tur <3 Förstår att du längtar. Jag tror att allt löser sig bara ni har en plan och är medvetna om hur det kommer bli. Om du lever på CSN nu och klarar dig då blir det ju inte SÅÅÅÅ stor skillnad. Eller alltså, jo, det blir väl ett par tusen. Men jag menar, studiemedlet är också ganska lite, och klarar ni er på det så vet ni ju ändå lite vad det handlar om. Kram

      Radera
  3. Du är jättefin!

    SvaraRadera