Hej

söndag 5 maj 2013

En annan sak

Eller annan sak kanske egentligen är fel att skriva, för det fortsättter i precis samma tema, illamående.

Men det jag ville säga är bara, ledsen att det enda ni läsare får höra om just nu är illamående och kräkningar. Men det är verkligen det enda jag har att säga för stunden. Just nu är det den jag är. Tragiskt nog. Jag har varken ork eller lust att fundera på allt det där roliga som prylar och kläder. Mina dagar genomsyras av ett hopp att bara överleva. ha ha

Men håll ut, så småningom hoppas jag kunna berika min blogg med något roligare saker än det här eländet.

2 kommentarer:

  1. Du kan ju inte rå för att du mår pyton just nu! Det blir väl bättre snart ska du se!

    SvaraRadera
    Svar
    1. he he, nej, det kan jag ju såklart inte. Men ändå... kanske inte det roligaste att läsa om. Nåväl, vi hoppas det går över snart.

      Radera