Hej

fredag 12 april 2013

Ligger lite lågt

Kanske tycker vissa att det blivit lite bildfattigt i bloggen och ja, så är det. Nu vet jag ju att jag inte är anonym för hela headern är en enda stor bild på mig. Dessutom finns det en hel del bilder tidigare i bloggen. Men såhär tidigt i graviditeten känns det ändå bra att inte skylta med bilder hej vilt. Funderar på att gömma undan min header ett litet tag så att vi blir lite anonyma om nu någon man känner skulle råka snubbla in av en slump. Kanske får försöka att uppdatera med andra bilder, lite som jag gjort på sistone, fast kanske lite mer. Av egen erfarenhet vet jag att många tycker att det är tråkigt att läsa bloggar utan bilder. Så försök hålla ut så blir det roligare om ett par veckor. Tills dess ska jag göra mitt bästa för att hålla er intresserade ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar