Hej

fredag 12 april 2013

Garvidbloggar sökes

När jag blev gravid med Lilly hade jag den stora förmånen att lyckas komma i kontakt med andra blivande bloggmammor som skulle ha barn ungefär samma tid som jag själv, alltså i maj. Jag hänger fortfarande kvar och väntar med spänning på att dessa små bebisar ska födas men eftersom jag inte själv längre är i samma situation är det ju inte riktigt samma sak längre. Jag saknar att kunna jämföra mig med andra och känna igen mig. Att följa någon som går igenom ungefär samma sak som man själv. Se andras magar i ungefär samma stadium som man själv etc. Dessutom är det inte alla dessa bloggmammor som skrivit om sin graviditet såhär tidigt som jag är nu så det är inte alltid lätt att gå tillbaka heller.

Därför efterlyser jag nu gravidbloggar med bebisar som har BF i november eller december. Även bloggar där graviditeten har gått längre men där det finns uppdateringar även tidigt i graviditeten kan vara av intresse.

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag har följt din blogg i flera, flera månader.. Började följa dig ungefär när du blev gravid med Lilly och blev så glad när jag såg att du blivit gravid igen :) Jag gick idag in i vecka 9 så skriver inte så mycket på min blogg än. Men då du eftersöker så svarar jag ;)
    BF november

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Blir roligt att följas åt då vi ligger ganska nära varandra i BF. Kram

      Radera
  2. Här blir det BF i mitten av december tror jag! Har inte räknat efter ännu. Måste smälta att det faktiskt blev ett plus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH, GRATTIS härliga du. Jag blev jätteglad när jag läste. SÅ underbart. Nu får vi åter igen följas åt och jag hoppas det går väl för oss båda. December blir bra att få bar i tror jag, då har vi något väldigt roligt att se fram emot mitt i all kyla och rusk. KRAM

      Radera