Hej

söndag 14 april 2013

Drömmer

Jag gillar att kika runt på olika babyartiklar. Tycker ju att det är så fruktansvärt mysigt att drömma mig bort och önska mig saker att köpa eller få. Tänk att få inreda ett rum till en liten pojke eller liten flicka med allt vad det innebär. Längtar så väldigt mycket.

Nu till saken, jag tycker att Sverige ligger SÅ efter vad gäller babyartiklar. Nu pratar jag inte bara om accessoarer till bebisar som är väldigt svårt att få tag i (t.ex. slips för pojkar och hårband för tjejer) utan även MÖBLER.

Det känns som att det finns den där klassiska spjälsängen med tunna spjälor och inte mycket mer än så. Lite olika färg och lite olika form och ändå så tråkigt då de flesta i princip ser ut som kopior.

Jag har svårt att tro att jag slutligen kommer fastna för en sådan säng, även om det finns mycket bra begagnat och billigt. Här bjuder jag på lite inspiration till andra blivande föräldrar som har tröttnat på det gamla vanliga.

Athena Spring Convertible Crib with Toddler Rail in Cherry Lolly & Me Bailey 4-in-1 Convertible Crib DaVinci Reagan 4 in 1 Crib in Cherry with Toddler Rail Athena Nadia Convertible Crib with Toddler Rail in Espresso Graco Mason 3-in-1 Convertible Crib - Classic White DaVinci Emily 4 in 1 Crib Ebony with Toddler Rail Childcraft Watterson Convertible Crib - Jamocha DaVinci Emily Mini Crib - Cherry

Alla bilder är från www.target.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar