Hej

söndag 31 mars 2013

Tillbaka

Glömde ju skriva det igår, antog kanske att de flesta anade det, men jag är alltså nu tillbaka i bloggen på "heltid". Det har varit ett skönt och välbehövligt uppehåll men nu är jag mer än redo att få börja dokumentera igen.

Jag kommer på mig själv mer och mer för varje dag som går hur lycklig jag är över att jag är gravid igen. Jag måste dock erkänna att det känns ganska surt att liksom behöva börja om från början. Minns hur nervös jag var de första 12 veckorna förra gången. Det blir likadant nu igen. Minns hur jag längtade efter att få börja säga till folk, att magen skulle växa och hur lättad jag var när jag tagit mod till mig och pratat med min chef. Nu börjar allt om och som sagt, det känns rätt jobbigt.

Men jag antar att om jag vill ha en stor familj med många barn så är det bara att börja vänja sig. För börja om kommer jag behöva göra många gånger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar