Hej

fredag 4 januari 2013

Det allra dyrbaraste

När livet skakas om och ingenting känns stabilt eller som det brukar vara så kanske tankarna kommer till en om vad som verkligen betyder något här i livet, vem som verkligen betyder något.

Det allra bästa och mest dyrbara som jag har är min älskade. Han, som jag alltid kan luta mitt huvud mot och gråta öppet inför. Han, som har sett mig i alla väder och ändå älskar mig villkorslöst. Han, som vet när det är dags att dra ett skämt eller bara hålla om mig tills jag somnar. Han, som vill ge mig allt och ännu mer. Han, som har valt att tillbringa livet och evigheten med just mig. Han, min enda kärlek, som jag aldrig kommer kunna vara utan.

Utan honom skulle inte vi finnas till.
Varje dag när jag vaknar upp i armarna på en man som tittar mig i ögonen och ler som om han inte sett mig på flera veckor så påminns jag om vilken otrolig tur jag har och hur tacksam och lycklig jag är över just honom, det allra dyrbaraste jag har.

Tycker det är viktigt att inte glömma bort att det allra bästa fortfarande finns med mig

Mattias . Isabel
2010


2 kommentarer: