Hej

fredag 4 januari 2013

Bloggen får fortsätta

Jag har funderat mycket de här dagarna på om bloggen ska få fortsätta eller ej och har kommit fram till att den får stanna.

Egentligen inte så mycket för alla andras skull utan mest för min egen. Jag tycker faktiskt att det är väldigt kul med min egen blogg, som mitt egna lilla krypin där jag samlat mina känslor och mina tankar. Tror också, som många av er skrivit till mig, att det kan vara skönt att bara få skriva av sig lite nu i sorgen också. Jag tänker dessutom att det blir lite som ett tidsdokument för mig. Om 5, 10 eller 30 år vill jag minnas den här tiden och den kommande framtiden. Bloggen kanske kan bli en hjälp att minnas allt? Jag hoppas åtminstone det.

Så exakt vad bloggen kommer innehålla i framtiden kan jag inte svara på. Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig. Men en sak är åtminstone säker. Det kommer handla om mig, mina tankar, känslor och Lilly har inte nämnts för sista gången.

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra, läser gärna om allt du får viljan att skriva om :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog kännas bra för dig att få skriva av dig. Om precis allt och ingenting när som helst. Vi finns här för dig. Lyssnar, läser och ger dig små styrkekramar när det behövs. Hoppas ändå att ni får en utredning. Känns lite för mycket otur för att bara vara otur.. Kramar.

    SvaraRadera