Hej

onsdag 5 december 2012

Julkalender

Kalendern år 2011
En av mina stora hobbys är pyssel av olika slag. Ett tag var jag väldigt mycket inne i scrapbooking och det tycker jag fortfarande är vansinnigt kul men det är tidskrävande så det har inte blivit så mycket sådant på ett tag. Men nu, när jag har varit ledig ett tag och energin har börjat komma tillbaka så har även pysslet kommit igång lite.

Jag har förmånen att ha en man som älskar högtider och födelsedagar precis lika mycket som små barn och för en som gillar pyssel så är det jättekul att ha någon hemma som uppskattar det.

Förra året fixade jag en egen julkalender åt min Mattias (jag velade lite fram och tillbaka om hans namn och bild skulle vara med i bloggen men nu blev det så i alla fall) och det blev uppskattat så jag ville inte vara sämre i år. Det blev en något lättare variant i år men jag hade inte lika mycket tid. Velade fram och tillbaka tills dagen innan 1 december om jag skulle använda förra årets eller göra en ny och tillslut blev det en ny i alla fall.


Kalendern år 2012
Känns mysigt med lite sådana grejer hemma som liksom förgyller jultiden och ger lite glädje och mysfaktor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar