Hej

måndag 24 december 2012

Julafton

GOD JUL

till er alla fina läsare som troget följt oss de här veckorna när vi kämpat på. Jag hoppas verkligen att ni får en fantastisk julafton och får njuta av den här sista veckan på året innan det är dags för år 2013 då jag vet att många av er väntar era små fina bebisar.

Jag fick ett underbart presentkort av M idag på 60 minuters mammamassage, tyvärr kommer jag inte behöva just mammamassagen men M hade redan kollat upp om det var okej att byta om något skulle hända och det var det. Så 60 minuters helkroppsmassage ska jag boka in i början på nästa år, när allt är över. Det kan jag gott förtjäna och det ska bli SÅÅÅ underbart, riktigt längtar!

För drygt en vecka sedan smälte all vår snö bort och jag trodde att det som vanligt skulle bli en fesljummen julafton utan riktigt julkänsla men väderkungen lyssnade på mina önskningar och igår satte det igång att snöa och snöa och snöa och snöa, ja, det snöade hela dagen och hela natten och det blev MASSA snö. Så jag kan glatt meddela att vi faktiskt får en vit jul i år :)

Dagen till ära färgar jag håret också, riktigt rött och fint. Känns så skönt med lite nytt och fräscht. Lite som att få en ny start på något sätt. Ska bli spännande att se hur hormonerna reagerar på detta, he he. Nä, men det blir nog bra :) Nu ska jag skölja ur färgen och göra mig fin innan vi beger oss till min familj för julmys. Det blir nog inte en så dum dag idag trots allt :)  

PS, vet inte varför texten blev så konstig idag med så stora mellanrum. Jag har inte ändrat några inställningar. Nåväl, hoppas ni kan läsa trots allt ;)

2 kommentarer: