Hej

lördag 8 december 2012

En liten rörelse?

Satt precis nu och lutade mig lite framåt över datorn när jag kände det. Det var liksom ingen tvekan att det var en annorlunda sak i magen. Det kändes precis som ett finger som petade från insidan, långt ner, nästan vid bikinilinjen. Det var väldigt tydligt och jag har väldigt svårt att tro att det bara var typ gaser eller något.

Har känt det några gånger här nu. Som ett finger som petar ut. Undrar så om det är vår lilla tjej som säger hej? Önskar så att det är det. Vill ju som sagt verkligen få känna.

1 kommentar:

  1. Är mes största sannolikhet bebis som du känner! Så som du beskriver kände jag oxå där omkring v 17-18 och lite som fisk sprattel. Hoppas allt går bra för er! Har hängt här ett tag utan att ge mig tillkänna. Lider verkligen med er och ert lilla mirakel.

    SvaraRadera