Hej

tisdag 2 oktober 2012

Sådär ja


Kom på att det kanske är läge för en tidig magbild snart. Någon typ av "före"bild kanske? Faktum är att magen antagligen redan har blivit mer svullen av gaser/tarmar osv för jag har fått köpa nya byxor. Gjorde det för någon veckan sedan och det blev två mammabyxor. Kändes skönt med lite större kring magen men samtidigt lite konstigt att handla sådana saker redan.

Då var jag tillbaka igen efter några dagar med total bloggfrånvaro.

Var riktigt långledig förra veckan då jag var hemma torsdag, fredag, lördag och söndag vilket var MER än behövligt. Var tvungen att ta en semesterdag där på torsdagen för jag kände helt enkelt att jag inte orkade. Sedan låg jag som däckad i två dagar på soffan och gjorde knappt någonting alls. Mådde illa och var trött och hängig.

Tack och lov känns det som att illamåendet har blivit lite bättre nu. Det känns mest på morgonen innan jag har ätit och det är inte så himla farligt. Hoppas att det håller sig där och inte ökar i styrka.

Eftersom att jag blev bakflyttad 5 dagar på ultraljudet så är jag fortfarande i v 9 men tiden går ändå rätt snabbt tycker jag. Dagarna flyter för det mesta på rätt smidigt och dagar blir snabbt till veckor.

Två par sådana här byxor blev det. Ett par mörkblå, som på bilden, och ett par svarta. Så nu har jag lite att växa i. Och nu i början när inte magen är så stor så kan man liksom vika ner mudden lite. Fast jag tycker det är rätt bekvämt att ha hela mudden uppe.

Byxorna är förresten köpta på H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar